ot: osciloskop kviz

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 12 11:01:16 CET 2011

Původní zpráva ze dne 12.1.2011 od d.petr:

> Aha, takže kdybys na tržnici koupil falzifikát oblečení (a třeba to
> ani nevěděl), přišlo by ti normální očekávat policii, která ti
> zabaví s oblečením i skříň?

Tento dotaz nějak nechápu. Jakou skříň zase?

> Když koupíš nový monitor, má přelepený displej "igelitem". I když se
> o tom nikde nepíše, normální člověk ho strhne, protože je pak na
> monitor lépe vidět. Ty ho tam necháváš, protože tak to výrobce
> prodal?? Kdybys koupil tu pilku, opravdu by se ti příčilo nálepku
> sundat, i když pak je ta pilka lépe použitelná? Jaký je v těch dvou
> případech rozdíl? Pochybuji o tom, že v návodu k pilce by se psalo:
> "Nálepka znemožňuje použití leseru, sundat ji smíte až po
> příplatku!"

Ten příklad se samolepkou přes laser byl špatný, to jsem psal. Přesto
jsem na tu otázku odpověděl. A přesto se najde někdo, kdo nějakou
pitomou myšlenku a zcela pitomý příklad vygraduje ad absurdum. Nemám k
tomu co dalšího říct.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601