[OT] Anti-cena za design: Hewlett Packard (notebook a COM port)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 12 10:12:27 CET 2011

No, navrhar musi vediet niektore veci okolo mechaniky, nielen ako vyzera jeden konkretny konektor, ale aj ze existuju aj nejake ine, mierne mechanicky odlisne a teda okolo tohto druhu konektora treba nechavat miesto na krytku. A treba vediet aj nejake suvislosti, napr. ze ak sa RJ45 ma utopit, tak treba nechat miesto aby sa dal vopchat prst pri odomykani.

Ja som tiez za mladi navrhol ISA dosku s dvomi D-konektormi (25 a 15) tak, ze bolo treba z krytiek ufiknut cast uska... Na svoju obranu musim povedat, ze som bol mlady, sprosty; od toho casu uz HW nenavrhujem; a naviac to v danom rozmere inak moc ani nejde: videl som aj profi dosku s presne tym istym problemom (akurat k nej boli urobene original kable s odlievanou "krytkou" s extra uzkymi uskami ;-) ).

wek