ot: osciloskop kviz

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Leden 12 09:44:22 CET 2011

Co na tom (skoro) vsechny tak udivuje?
Kazde zbozi ma sveho kupce. Pokud by lidi kupovali jen ty drazsi,
nejlepsi, no tak vyrobce ty levnejsi delat nebude.
U tech procesoru - Mask set na vyrobu procesoru v 45nm technologii
nebude nic levneho a pujde do jednotek milonu dolaru, vyrobci se sakra
vyplati udelat varianty drobnou zmenou nebo marketingem, nez porizovat
cely mask set.

Opakuji, cena neni to za kolik to nekdo vyrobi, cena je to, za kolik
to je nekdo ochoten koupit.

PK