Re: ot: osciloskop kviz

d.petr d.petr na post.cz
Středa Leden 12 08:34:05 CET 2011

> Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
>
> Ale víš asi o tom, že to zřejmě nebude tak úplně v pořádku, že? Dovedu
> si představit, že by jakýsi oficiální zástupce Rigol začal
> protestovat, do zmíněné firmy by se dostavila policie, odebrala
> počítač s účetnictvím a následně odebrala všem odběratelům tyto
> výrobky. To by pak asi bylo řevu...
>
> Stejně jako když si na tržnici koupíš falzifikát značkového oblečení,

Aha, takže kdybys na tržnici koupil falzifikát oblečení (a třeba to ani nevěděl), přišlo by ti normální očekávat policii, která ti zabaví s oblečením i skříň?

> .... Ano, pokud bych koupil pilku s
> takovou licencí, že bych nesměl sundat nálepku, tak bych tu nálepku
> nesundal. Protože bych souhlasil s nějakou licenční smlouvou při

Když koupíš nový monitor, má přelepený displej "igelitem". I když se o tom nikde nepíše, normální člověk ho strhne, protože je pak na monitor lépe vidět. Ty ho tam necháváš, protože tak to výrobce prodal??
Kdybys koupil tu pilku, opravdu by se ti příčilo nálepku sundat, i když pak je ta pilka lépe použitelná?
Jaký je v těch dvou případech rozdíl? Pochybuji o tom, že v návodu k pilce by se psalo: "Nálepka znemožňuje použití leseru, sundat ji smíte až po příplatku!"

> ... jsem asi divnej :-)
> Petr Zahradník, počítačový expert

?!
:-)