ot: osciloskop kviz

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Leden 12 07:35:36 CET 2011

Takhle to vysvětlovat zatím lze, ale v některých vyspělejších státech to
už takto nejde. Pokud vyrobce či prodejce při prodeji zatajil podstatnou
vlastnost výrobku o které už musí z vyřízených reklamací vědět, dopouští
se klamavého jednání jak se dnes klamavě říká :-)) Ovšem klamavý je
naprosto totéž co podvodný, stačí jedním očkem nahlednout do §250
Trestního zákona. Tento paragraf ale není jen tak nějakým paragrafem,
ale už od pradávna je i lidskou normou. Jinak řečeno, není možné si
představit fungující stát ve kterém někteří můžou podvádět a jiní ne.
S pozdravem,
		Miloš Dašek