ot: osciloskop kviz

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 12 06:45:11 CET 2011

 12.1.2011, 6:14:52

Mam doma zidli. Koupil jsem ji v obchode ze zidlema. Muzu na ni sedet,
muzu na ni stat. Muzu ji natrít na cerveno, muzu ji natrit na
zluto-modro, muzu ji odvezt na chatu a tam ji rozstipat a spalit v
kamnech. Nebo treba predelat na parni mlaticku. Muzu si s ni delat
co chci, aniz bych se stal zlocincem, neb tu zidli vlastnim.
OK

V lete, nadovolene jsem bydlel v hotelu a v pokoji byla stejna zidle.
Mohl jsem na ni sedet, mohl jsem na ni stat, ale rozhodne jsem nemohl
tu zidli natrit na cerveno, nebo si ji odvezt na chatu. Protoze ta
zidle patri hotelu, a ja ji mel spolu se zbytkem pokoje pronajatu.
OK

Rozdil je v tom VLASTNIM a mam PRONAJATO. V obchode se zidlema se
zidle nepronajimaji ale prodavaji. Naproti tomu, hotel zilde neprodava
ale pronajima. Vse je od zacatku jasne dano, ja jako zakaznik vim do
ceho jdu.

A co takhle v obchode s elektronikou. Vsechno je stejne jako v obchode
se zidlema, koupim si treba osciloskop. Ale ouha. I kdyz vsechno
vypada jako bezna koupe zidle, tak podrobnym proustudovanim nejakych
podminek, smluv a dodatku, zjistim, ze tomu tak neni. Proste jsem nejakymi
licencemi omezem v jeho uzivani, podobne jako pri uzivani te hotelove zidle.
Takze ne koupe osciloskopu, ale pronajem (uzivatelske licence).
Jenze, na rozdil od hotelu, nebylo od zacatku nijak jasne deklarovano,
ze jde o pronajem. Takze IMHO jasne znamky podvodneho jednani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz