ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 11 23:26:26 CET 2011

Ale pockej jaka licence (uvazujes presne jako vyrobce SW) - ty bys
nevedel ze tam je nejaka nalepka - ty by sis koupil primocarou pilku bez
laseru za 1500Kc. Vedel bys pouze, ze je mozne pilku rozsirit o laser
zakoupenim nejakeho kitu.

Po jeho zakoupeni by ti prisel aktivacni kupon a na nem by bylo napsano:

vezmi pilku a tu nalepku co je vpredu strhni (mohlo by tam byt napsano
jeste treba slovo "troubo" jako osloveni - neber osobne)

mimochodem proc je ten priklad uplne mimo? firma mela naklady na vyvoj
aby tam ten laser mohla do zarizeni umistit - nekdo musel udelat navrh
formy, nejak masina musela stravit cas vyrobou te formy navic, nekdo tam
ten laser musel osadit

jen ji vyjde levneji ho tam osadit rovnou a misto jezdeni na servis ti
posle korespondak s "aktivaci" a litr

--
S pozdravem
Radek Vicek