ot: osciloskop kviz

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Leden 11 22:49:04 CET 2011

Jj, v podstatě je to docela sranda. Výrobci a prodejci chtějí nutit
zákazníky aby si od nich něco koupili, ale zároveň aby to nebyl jejich
majetek. Takovéto uvažování popírá smysl směny jakožto základ obecné
ekonomiky a je nebetyčně stupidní. Co se lidem, kteří od takového
jednání očekávají nějaký smysluplný profit nebo efekt honí v hlavě, by
určitě bylo zajímavé vědět.
S pozdravem,
		Miloš Dašek