ot: osciloskop kviz

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Leden 11 21:31:13 CET 2011

Původní zpráva ze dne 11.1.2011 od Koder Petr:

> Nedavno tu bezelo tema jak udelat z horsiho osciloskopu Rig.. lepsi
> pouhou SW upravou. Nikdo nekricel,jak je to hrozne jednani se
> zakaznikem. To byl totiz pohled z druhe strany, tedy "zneuziti" HW
> vyrobce. Zaplatim jen levny model a na lepsi si sw odemknu... Kdyby
> mel tuto moznost Rig.. dobre zabezpecenou, taky by byl za spatneho?
> Nebo kdyby to zverejnil? Najednou snad neni, kdyz se ochranu povedlo
> prolomit?

Jo, jo, přesně :-)))

Ono to je vždy podle toho, co se zrovna komu hodí do krámu:

- Ukradl mi někdo firmware a prodává ho dál? To je ale zloděj a hajzl!

- Chci si ukrást nějaký software, třeba podporu protokolů? To přece
není krádež, navíc to teprve zkouším... A vlastně může být ta firma
ráda, že se vůbec něco prodá.

- Někdo aktivuje funkce klíčem, vezme peníze a nic fyzicky nepřidá? To
je ale sviňárna a neetické a podvod!

- Chci si sám koupit levnější přístroj a vylepšit si ho, to je paráda,
že to jde takhle očůrat.

Jo, jo, jsou to ale věci... Kde jsem tohle jenom četl? :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601