OT: Trzne mechanizmy; was: ot: osciloskop kviz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 11 18:00:34 CET 2011

>A uz mate take nachystany zastup pravniku?
>Neb vas zazaluje MS za to
>ze vase jmeno ma na zacatku stejne pismeno jako jeho produkt, zazaluje
>vas textronic za to ze vas osciloskop bude mit stejny pocet cudliku
>jako jeho, zazaluje vas appl zato ze ty cudliky maji stejne barvy jako
>jejich logo, zazaluje vas ...

Ha, ja sa na to priamo tesim!

A samozrejme chystam protizaloby v spolupraci s asociaciou ovocinarov, konfederaciou zasklievacov a zdruzenim milovnikov domov stavanych z valkov (nepalenych tehal).

A to, ze maly a makky je bezne rozsireny jav, a teda ako pojem nechranitelne, mi snad odklepne kazdy sudca nad 70 rokov (a kazda sudkyna pod 70)... ;-)

wek

PS. Uz davnejsie som sa zamyslal nad tym zalozit firmu s jedinym cielom, a to nechat sa z nejakeho dobreho dovodu skorumpovat nejakou velkou spolocnostou...