ot: osciloskop kviz

Jan Kral kral na fortech.cz
Úterý Leden 11 17:53:27 CET 2011

Myslim, ze by se tady naslo dost tech, co by prohlasili neco o kradezi :-). Ja bych z toho udelal jiny zaver a nerozciloval se tolik: kdo ty penize ma, at si koupi vcetne rozsireni, pro ostatni by mohlo byt motivaci vypatrat, jak si udelat z levneho modelu lepsi, kompletnim vyuzitim dodaneho HW (bud z internetu nebo vlastnimi prostredky) a za min penez mit tak plnou verzi. Opet viz jiz zminovany logicky analyzator.

S pozdravem JK