ot: osciloskop kviz

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 11 16:30:56 CET 2011

 11.1.2011, 16:16:06

Zatim je to tak, (i kdyz dnes uz ne tak uplne ) ze zakaznik rozhoduje,
za co sve penize utrati. Takze je dulezite, co si zakaznik  mysli. Pokud
si zakaznik bude myslet ze jej vyrobce ojebava tim ze do blikatka dava 32b MCU,
tak priste koupi jinde. A bude tomu tak i v pripade ze vyrobce bude mit 77 dobrych
duvodu proc tam ten 32b dava.

Bohuzel, zijeme v dobe, kdy kdyz vyrobce zjisti ze o proti minulemu
roku stratil 10% zakazniku, (tedy asi nebyli s jeho produkty
spokojeni) tak misto aby resil proc je ztratil a pokusil se je pritahnout zpatky,
tak vymysli jak se zahojit na tech zbyvajicich 90%.
Cimz velmi pravdepodobne pocet nespokojenych stoupne, ale to nevadi,
dnes nikdo nechce spokojene zakazniky, ale zakaniky na kterych hodne
vydela.
Cest vyjimkam, je jich zatracene malo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz