OT: DX a free shipping

Ivan Kiss Ivan.Kiss na Novohrad.sk
Úterý Leden 11 15:36:34 CET 2011

Dik za odpovede. Nemam na DX konto, tak som volil jednoduhsiu cestu a opytal som
sa tu. Aj som chcel osetrit rozdiel medzi teoriou a praxou.

Ide mi len o princip. Kamos chcel kupit taku blbost za 400KC +10EUR preprava a ja som
mu poradil, nech to vezme za 3USD z DX. (100% identicky tovar, hmotnost 2,5oz)
No a ten cesky predajca nie je nadseny a vymysla vseliake cudne argumenty aby
obhajil svoju cenu :-)