ot: osciloskop kviz

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Leden 11 15:34:08 CET 2011

Mne neni jasne co na tom tak prudi... Tedy... ano z technickeho
hlediska vim, ze neco tam je ale nemuzu to pouzivat a tak to chci
pokudmozno zadara obejit.

Ale pokud se na ten vyrobek podivam jako na cernou skrinku. Tak za
funkci A zaplatim X za funkci AA+ zapltim XX+ a je preci jedno jestli
tam je nejaky HW dopredu nebo neni. Podle me (nebrat osobne) si
spousta lidi technickeho zamereni cenu produktu uvedomuje jen jako
soucet ceny soucastek a v tom je cele jadro pudla.

PK.