RE: ot: osciloskop kviz

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Leden 11 15:26:09 CET 2011

Tak takhle mě to nepřipadá. Pokud se nevyplatí dělat osciloskop s menší pamětí,
tak bych předpokládal že ho výrobce vyřadí z nabídky.
Teď dělá osciloskop za X franků a ten samej "s kódem" za X + 10 000 franků.
Tak mě z toho vychází že osciloskop s plnou pamětí může stát X franků.

Asi snad každý má omezený rozpočet a všechno je něco za něco.
Pokud budu mít oscilo s menší pamětí, tak to taky může znamenat delší vývoj.
A jenom kvůli nějaké samolibosti nejspíš nějakého manažera, kterej sotva dokáže propojit baterku se žárovkou.

Honza