ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 11 15:01:54 CET 2011

Ale vzdyt at delaji jeden model (jako ze ho treba delaji), ale proc mam
platit za neco co jsem si uz koupil - nebo myslite ze v te zakladni cene
neplatite ty pameti? ze vam to s nima prodaji v zakladu a v tu chvili na
tom prodelavaji? to snad ne...tak naivni nejste

jak pisu je to problem etickej a nasledne ekonomickej

co se tyka prikladu cisca - prijde mi to co jste napsal naprosto logicke
(navic jsem ted jedno zprovoznoval takze celkem chapu jak to funguje):

potrebuju to a to aby to delalo - takze k tomu musim dokoupit modul,
pamet a SW - ne ze tam ten HW je (zaplatil jsem jej uz) a znovu bych si
mel zaplatit za to ze mi vubec zacne fungovat? to platim v SW - ten at
tam klidne treba je - ten zadne zvyseni ceny routeru negeneruje (tim ze
je nahranej v pameti a nefunguje)

podle logiky Teku byste v tom routeru ten modul mel osazenej, pamet by
tam byla take, SW take - pro zprovozneni zaplatil "vypalne" za
zprovozneni modulu, pameti a pak to jedine co beru ze mi firma pridala a
tou je funkcnost kterou pozaduju - za tu bych mel platit

--
S pozdravem
Radek Vicek