OT: DX a free shipping

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 11 14:13:02 CET 2011

1) neni nic jednoduzsiho, nez si to naskladat do kosiku a podivat se
co vsechno se tam automaticky "prihodi" (standardne se prihazuje 1
cent pri nakupu na 10$ + vznika moznost sledovani zasilky ci 1.7$ pri
vyuziti mnozstevni slevy)
2) kdysi bylo u drazsich veci povinne EMS, ktery byl do nekterych (ne
CZ/SK) krajin free, do nekterych se platil. Ted uz je EMS pouze
doporuceny

takze zaver - muzete si to poslat i free.
Marek