ot: osciloskop kviz

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 11 11:49:23 CET 2011

Problem ale je, ze u SW to znamena vynalozene usili - aby vam chodila
verze Pro tak musel programator sedet u PC treba 2x tak dlouho. Naklady
na vyrobu kopii jsou uz smesne.

Pokud si koupite HW, kde vsechno je (bez ohledu na verzi) tak to sice
neni nic proti nicemu (je to strategie firmy), ale hovorito zcela jasne
co si o zakaznikovi vyrobce mysli. Takhle to jasne krici do sveta - mily
zakazniku chceme te podojit.

Pokud by to firma myslela rovne bylo by asi idelani - rozdelit cenu na
HW a SW. Nevidim duvod proc by nemohlo fungovat.

Chci koupit LAP-C?
cena by se skladala z ceny za HW (mohl bych si vybrat, ze chci treba
nejvyssi osazeni) a SW mi staci zatim zakladni verze. Pak vim, ze mohu
kdykoliv v pripade potreby provest placeny upgrade na SW jaky potrebuji.

--
S pozdravem
Radek Vicek