ot: osciloskop kviz

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 11 09:32:46 CET 2011

No aspon chapes proc to normalne delaji na servisu a ne u zakaznika.
Co oko nevidi, .....

A jak tady nekteri prezentovali a ja si uz taky overil - rozdil mezi
LAP-C16032 za 89euro a LAP-C16128 za 259euro je v par bajtech
zapsanych do EEPROM.
Proste takovy je trend doby, takova je cenova politika. Pocitaji s
tim, ze ten, kdo dane vlastnosti potrebuje, tak na ne taky ma - a tak
rejzujou:(
Marek

2011/1/11 Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr>:
> bingo, vyhral si Pavel :-) dosiel aktivacny kluc, po jeho zadani bolo v
> osciloskope zrazu pamate za dalsich 10 tisic frankov.
> Predpokladam teda ze uz nepouzivaju ziadne superrychle a superdrahe pamate
> ako v minulosti ale ze sa to uklada do nejakych obycajnych DDR.
> Takze tam zrejme osadzuju plnu konfiguraciu za par korun a odomkne sa len
> softwarovym klucom. Predavaju to ale stale ako super luxusne zbozie za
> rovnake ceny ako v minulosti.
> Pri nakupe dalsich osciloskopov tuto stusenost urcite zohladnime vo vybere
> [...]
>>> penazi. Maximum co sa da nainstalovat je 2x tolko, t.j. 100M bodov na