sku.34408 dorazil, rozborka (bylo : Levný zesilovač)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 10 22:19:44 CET 2011

Před časem tu šlo vlákno o nějakém levném nf zesilovači a někdo
předhodil tenhle 2x180W z DX :
Nedalo mě to a objednal s tím, že pokud se nebude konat zázrak, půjde to
do PC jako zesilovač pro repro. Rozměry uvedené na stránce byly  k tomu
přímo předurčené...
Objednáno 20. listopadu, dnes dorazilo . Takže jsem to rozebral, stejně
bylo třeba dotahnout matky pod knoflíky basů a výšek :
http://jaku.ic.cz/SKU34408/
Uvnitř jsou dva TDA 7056B chlazené do vnějšího hliníkového krytu , takže
představa ve formě měniče a nějakých spec PA obvodů se rozplynula :-(
Ostatně stálo to 12 dolarů.
Dává to při napájení 12V necelých 4 W  ( kouknuto pouze na osciloskopu
když to začalo limitovat ) do zátěže 8 Ohmů.
Bohužel boxíky u PC mám 4 Ohmy a do těch to dá max 1,8W, pak vypíná
nějaká ochrana v PA obvodech.
Datasheet povoluje zátěž pouze  8, 16 Ohmů, takže to nebude ani k mému
PC :-(  Jinak je to pěkně mechanicky zpracované a to má to regulátor
hlasitosti podsvícený modrou LEDkou!!!!!!
Bohužel je to užší než 5,25 otvor v PC ( rozměry uvedené na DX jsou
včetně příruby na upevnění) .
Ale už jsem objednal další  PA rozměrově snad lepší do 5,25 pozice.
Údajně je v tom TDA7377 a to už umí tlačit do 4 Ohmů snad něco okolo 20W
při 14,4V (dle datashhetu  můstek - při 28V by to mělo dát do 4 Ohmů
2x35W) .
Takže při napájení z PC 12V by to snad 2x 10W mohlo ......
Až to přijde , dám zas vědět...  počítám, že uvnitř to bude vypadat tak
nějak podobně jako tohle: http://www.youtube.com/watch?v=N6kNgc71anM
JaKub