Mereni rychlosti zvuku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Leden 10 16:59:30 CET 2011

Este k tej vzdialenosti. Neviem, ake menice mate, ale ked som kedysi s
nejakymi (teraz uz nezistim typ) robil, tak po privedeni signalu na
menic sa ten musel rozkmitat, t.j. urcite prvy, druhy, mozno aj viac
pulzov nevyziaril. To iste prijimac - par kmitov spotreboval na
vlastne rozkmitanie sa. Takze ratajte stratu nejakych par pulzov. Pri
40kHz vychadza 1 pulz na 0.85cm.

miro