Mereni rychlosti zvuku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Leden 10 16:46:27 CET 2011

1. zaratali ste teplotu vzduchu? (nechce sa mi teraz hladat vzorec)
2. prijimac sa prijimanymi pulzami mechanicky rozkmita, takze potom
este dokmitava. Podla oscilogramu mate sondu az za nejakym
zosilnovacom, t.j. aj klesajuce doznievajuce kmity mate zachytene a
natvarovane na obdlznik. Skuste pichnut sondu priamo na senzor.

miro