USB prodluzka

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Leden 10 12:17:12 CET 2011

Nektere kabely jsou prste vadne - stava se to docela casto a lze je
jedine zrecyklovan na nejaky bastl nebo vlozit do kose (prislusneho pro
ekologisty)
A ty napajene disky opravdu vetsinou nefunguji s jinym kabelem, nez s
tim co je k nim pribalen. Mam to zapojeno do disku permanentne a
prilipnuto tavnym lepidlem, aby se neztratil ;-)