USB prodluzka

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 10 12:07:13 CET 2011

Toto je zaujimave.
Na VUSB vodici ma byt podla USB specifikacie 5V+-5%, to znamena 4,75
az 5,25V, pre nenapajane huby dokonca 4,4 az 5,25V.
Dalej, "inrush current", teda prechodovy odber pri pripojeni USB
konektoru, je tiez obmedzeny. USB specifikacia hovori o tom, ze na
VUSB linke voci zemi nesmie byt kapacita vacsia ako 10uF.

To su fakt tie USB HDD robene tak, ze odporuju normam a to tak, ze velmi?

J.S.