Osvitka s UV LED

Kosta info na mcu.cz
Neděle Leden 9 18:40:41 CET 2011

  Dne 9.1.2011 18:26, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Zrovna o necem takovem premyslim, muzete dat link na ty osvedcene LED
> a nejake zkusenosti? Mam tu nefunkcni HP multifunkci, ze bych do te
> krabice dal DPS s LED pod sklo - bude to fungovat?

Odkaz si o již nepamatuji, ale lze ho dohledat na mcu.cz, to co jsem
použil ale nebylo z dealextreme. Rastr zhruba stejný, napájen zdrojem
proudu z DX, osazeno na dvou univerzálkách 100x160mm vzdálenost
osvěcované DPS od LEDek asi 8cm. Jinak to má všechny nectnosti  plošného
zdroje světla - zužování motyvu podsvětlením. Chystám se nyní použít
jednu 3W UV LED (objednal jsem UV svítilnu z DX) a adekvátně zvětšit
vzdálenost a prodloužit dobu osvitu.

Kosťa