Kamera do auta

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Leden 9 17:13:54 CET 2011

ja mam tuto kupovanou trochu drive, nevyhoda je jen 2Gb oproti soucasnym.
http://www.zlatydul.cz/obchod/spionazni-technika/kamera-do-auta-i-pro-extremni-sport-se-zaznamem.html

K te kamere je pak nutne dokoupit velke terenni auto, Japonske
samozrejme, zadnou bilou lednici ci pisoar typu 2222.
Mam oboji a jeste se nestalo, ze by me nejaka bila lednice s mrazenym
nemeckym mozeckem vybrzdila

LK