Nakup na eBay

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 9 17:00:16 CET 2011

 9.1.2011, 16:53:24

mbanka opravdu neni a nikdy ani nebyla pro platby do zahranici nijak
vyhodna. Mela jine vyhody ale ty skoncily loni v lete.
Priklad posledni platby co mam ve vypise
Nakup u focal*price 12,67 US$, casta strzena z uctu 252,22 KC, datum
18.12.2010. Aktualni kurz pro toto datum necht si laskavy ctenar
dohleda sam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz