Nakup na eBay

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Leden 9 16:28:51 CET 2011

U eBanky mně ty převody vycházely šulnul, ale u mBank opravdu může být
výhodnější, aby konverzi dělal PayPal a strhával z účtu koruny. Tuším, že u
ČSOB už byla třeba výhodnější konverze v bance, je to opravdu banka od banky
a chce to nejlépe v krátkém intervalu zkusit obě možnosti, co je výhodnější.