Nakup na eBay

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Leden 9 15:23:13 CET 2011

V mBance se podivejte na limit placeni na internetu, ale melo by to jet,
ja tam mam kartu emaxu.
Kolik Vas to bude stat se nedozvite, ale da se rict, ze kurz bude o cca
1 Kc horsi nez je oficialne. Mate to za 11,12 USD, kurz je pod 19, tak
pocitejte skoro 20, takze to bude cca 210-220 Kc.

Martin Hanek