Patek: Drawdio

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Sobota Leden 8 01:01:33 CET 2011

Moje schema je tady: http://www.regulace.org/temp/dwio_schema.png
Pouzil jsem maly magnetodynamicky menic a bipolarni 555, takze je menic
zapojeny primo na vystup 555. Z reproduktorku by sice vychazel libivejsi
zvuk, ale tohle ma zase aspon malou spotrebu.
Pak jsem pridal obvod pro automaticke vypinuti po urcitem case, takze
neni nutno vyndavat baterku a nakonec jsem doplnil jeste prepinace pro
volbu serioveho odporu, takze lze prepinat vyslednou vysku tonu.
Cas zapnuti udavaji C1 + C2 + C10 - to pro pripady, kdy zrovna neni po
ruce tantal, nebo naopak velkokapacitni keramiky, takze se osadi budto
C1 a C2, nebo C10. Pro dlouhy cas oboji.

Tomas