Dobijeni baterie pri pojizdeni

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Leden 7 22:11:19 CET 2011

Dobil jsem baterku po vánocích a bylo to poznat. Subjektivne motor v -10
tocil mnohem lepe.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej na atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 07, 2011 8:59 PM
Subject: Re: Dobijeni baterie pri pojizdeni

Znam nekolik lidi v okoli, kterym baterie odesla kolem 3 let pouzivani.
V servisu to bylo vysvetleno jako bezna zivotnost.

Ja mam naopak puvodni baterii uz pres 8 let a stale se drzi, pokud
nejsou extremni mrazy (v -30 sotva svitila palubni deska, natoz abych
nastartoval). Asi ji pomaham tim, ze temer nejezdim kratke jizdy.

Kolega ma v Opelu nejakou puvodni Boschku asi 10 let a ten ji naopak moc
nesetri. Denne do prace 10 km a zpet...

Zdenek