OT to RTOS or not to RTOS, was: Mereni napeti baterie pomoci AVR

Milan milger na pobox.sk
Pátek Leden 7 16:06:21 CET 2011

komunikator), ktera nelze napsat bez existence ulohy B (zde RTOS).
V limitnim pripade muze byt funkcionalita B zahrnuta ve vlastni uloze A.
Takze napsat to lze vzdy, jde jen o pracnost (cenu).

Samozrejme ze mate pravdu, napisat sa to da vzdy aj ked na vlasnom RTOS
ktory bude sucastou riesenia.
Islo skor o to ci to ide bez prepinania vlakien?
Alebo ci existuje take zadanie ktore bez prepinania vlakien nejde?

Milan