OT to RTOS or not to RTOS, was: Mereni napeti baterie pomoci AVR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 7 15:04:19 CET 2011

>Mozno sa nechapeme navzajom, ja nepotrebujem stavove premenne, dokazem sa
>rozhodnut na zaklade kazdeho prijateho B a ulohu zastavim do dalsieho
>prijateho B. S pomocou RTOS to dokazem nezavislo na 3-N ulohach, to je prave
>ten rozdiel, normalne bez RTOS potrebujem stavove premenne, aby som vedel
>kde sa mam v tej ktorej ulohe vratit, RTOS pokracuje tam kde zobral
>procesor...

No moment. Ja som napadol Vase tvrdenie, ze *bez RTOS* sa to riesit *neda*; ale Vy teraz tvrdite, ze *bez* RTOS a so stavovymi premennymi *sa to da* - no a to je presne to co tvrdim aj ja.

Naviac pod stavovymi premennymi si okrem "polohy" v algoritme (ktora je aj u Vas, implicitne ako program counter ukladany prepinacom uloh, t.j. RAM na to tiez treba) aj to, co mate ako lokalne premenne, t.j. napr. kontrolne sucty, z protokolu vyextrahovane sumy apod.; explicitne som to uviedol ako sucast stavu ktory treba mat v "rozmnozenej" "stavovej strukture", aby ste ma nenapadli, ze kvoli tymto sa to bez RTOS neda.

wek