OT to RTOS or not to RTOS, was: Mereni napeti baterie pomoci AVR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 7 00:52:10 CET 2011

Okrem toho, ze ho mam vacsieho :-) ste nepochopili moju odpoved.

>nemame dostatok RAM na ulozenie 3x celej spravy ani
>na ulozenie stavovych premennych /to som nenapisal jasne ale iba ako "5000
>riadkovy algoritmus"/ stavoveho stroja

Ak nie je dost RAM na ulozenie stavovych premennych, tak to nie je dost ani vo Vasom pripade a to RTOS magicky nevyriesi. Tie stavove premenne u Vas totiz figuruju ako lokalne premenne funkcie ktora implementuje to vlakno.

V skutocnosti ste zrejme nepochopili pointu mnou navrhnuteho pristupu presne tak isto ako pan kolega nepochopil, nakolko je rozdielne prepinanie vlakien v RTOS od superloop-u. Ono je najlepsie to vsetko ukazovat na konkretnych prikladoch, tam je to omnoho jasnejsie, naviac k tomu este treba aj pokreslit nejake obrazky, ktore to ozrejmia. Lenze je neskoro a som unaveny, navyse sa uz ten necakany medzipiatok defacto skoncil, bohuzial... ;-)

wek