ot: aky antivirus?

Jindrich Kubec kubecj na asw.cz
Pátek Leden 7 00:23:45 CET 2011

At 00:10 7.1.2011, Fr wrote:
>Nìco uma¾u pro pøehlednost.

Dokud je to vzhuru nohama, tak ani ne ;)

Pouzili dns a tim padem schovali ip. Nedohledate,
protoze zitra pouziji 100 jinych ip na pocitacich
lidi, co 'antivirus nepotrebuji' ;)
>Poøád jsme v síti a základem je vycházet z IP a pochybuju, ¾e mají IP adres
>milion, ¾e zneu¾ili DNS je vìc jiná.

Mylite se.
>Souhlasím i kdy¾ asi opravdu citlivá data si ka¾dý nìkde zálohuje.
>Mohu se mýlit.

Neexistuje, resil jsem to mnohokrat, nikoho to
nezajima. V zahranici se plati opravdu pausalne,
takze je jedno, ze to tam zere vic, stejne to
nikdo nekontroluje. Je tam linux, default
instalace drupalu nebo kyho certa s dirou a
hotovo, admina netreba. Na emaily nikdo nereaguje.
Nakonec, nakazeny muzou byt i freehostingy:
agictg.wz.cz robnostiproradost.wz.cz
2abnplzen.wz.cz hythmdesperados.wz.cz
adboard.wz.cz ada-kalina.wz.cz
arnostoparany.wz.cz eary.wz.cz evci1919.wz.cz
http://poirot.wz.cz urki.wz.cz isiondays.wz.cz
m-ka-la-em.wz.cz (dnesek, jen wz.cz, odmazany
nejaka pismenka, at to nemuze uskodit)