ot: aky antivirus?

Jindrich Kubec kubecj na asw.cz
Čtvrtek Leden 6 23:30:36 CET 2011

At 23:22 6.1.2011, Fr wrote:
>Ja s Vami nemohu souhlasit, protože jsou veci,
>ktere jdou dohledat a ktere  ne. A v siti lze dohledat vse.

Co to znamena, ze lze dohledat vse? Fastflux site
dnesnich botnetu generuji statisice domenovych
jmen denne. Jedno je registrovano, parkrat
pouzito k modifikaci botnetu a zruseno. Nedohledate nic.

>Pokud mi nekdo zasifruje disk, tak ho
>zformatuji, musim mit zalohu a je jedno zda disk
>havaruje nebo mi ho zaheslujou!

Kdyby ryby. Nezalohuje se. I kdyz cast lidi za
chvili tohle prestane zajimat, protoze maj vsechno 'in the cloud'.

>Za provozování webhostingu musí někdo
>platit-nekdo z toho musi mit užitek.

Nerozumim. Clovek plati flatrate za server a distribuuje nevedomky malware. A?

>Pokud nekdo zneuzije muj digitalni podpis, a
>pokud z toho mam  obavu-nepoužÃ­vám jej.

Pokud s nim nekdo neco podepise, mam pruser ja i
spousta lidi, co mi veri - viz napr. podpisy Realteku na rootkitech.

>  Ani na jednu z techto hrozeb Vam antivirus nestaci.

Spatny antivirus je lepsi nez zadny. Muze omezit aspon cast problemu.

Zdravim,

Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.

Daląí informace o konferenci Hw-list