ot: aky antivirus?

Fr kocifrantisek na seznam.cz
Čtvrtek Leden 6 23:22:13 CET 2011

Ja s Vami nemohu souhlasit, protože jsou veci, ktere jdou dohledat a ktere
ne.
A v siti lze dohledat vse.
Pokud mi nekdo zasifruje disk, tak ho zformatuji,
musim mit zalohu a je jedno zda disk havaruje nebo mi ho zaheslujou!
Za provozování webhostingu musí někdo platit-nekdo z toho musi mit užitek.
Pokud nekdo zneuzije muj digitalni podpis, a pokud z toho mam
obavu-nepoužívám jej.
Ani na jednu z techto hrozeb Vam antivirus nestaci.