ot: aky antivirus?

Jindrich Kubec kubecj na asw.cz
Čtvrtek Leden 6 22:55:05 CET 2011

At 20:34 6.1.2011, Fr wrote:
>Dobøe jste to napsal a mohu se zeptat kolik hrozeb jste ji¾ odhalil?
>A zda a z jakeho duvodu pouzivate antivirus?

Pouzivam antivirus, protoze polovicni ochrana je
o polovicku lepsi nez zadna ochrana <g>
A vim, ze _nelze_ vlastnim rozumem se proti
utokum zvenci branit. A nikdy nebudu tvrdit, ze
staci 'jen' antivirus - ne ta sada opatreni a
prostredku musi byt komplexni, ale zase na to
spatne slysi uzivatele, kteri pak zacnou brumlat
neco o 'molosich' apod. Z rad techto se rekrutuji
priznivci MSE, i kdyz je to nedostatecny produkt.

>Dovedu si realne predstavit pouze dve hrozby od utocnikù,
>kteøí chtìjí zneu¾ít mùj poèítaè:
>1) získáním hesla do banky
>2) DDoS útokùm

Rozesilani spamu, distribuce dalsiho malware,
hosting na serverech, ktere provozuji pres
ukradena hesla, podepisovani veci mymi digitalnimi podpisy, atd.

>Samozøejmì nechávám stranou mýty: - na¹el fotky milenky a vydírá mne!

Je malware, ktere se obcas objevi a neco
zasifruje a pak chce zaplatit za rozsifrovani. A
protoze lidi nezalohujou, dokud se jim aspon 1x neco neztrati...

>Proti vý¹e uvedeným mo¾nostem jsem schopem se
>bránit bì¾nými prostøedky bez pou¾ití antiviru.

Proti tem, ktere jsem vyjmenoval ne zcela snadno.

Zdravim,

Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.