Zenerky - Popular in asian designs

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 6 22:36:58 CET 2011

 6.1.2011, 22:26:33

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Miroslav Šinko napsal:

> Zapojenie na 3V, prip. 2.5V ma viac uskali. Napr. vykonovy MOSFET s
> takto malym Vgs. Dostupny N-MOS je Si9926, P-MOS opat nepoznam
> (netvrdim, ze nie je). Pre otvorenie N-MOS je potom treba, aby
> vystupne napatie OZ bolo co najvyssie. To vylucuje LM358, TLC27L1,
> LM290x.
pull-up, u tech komparatoru to ani jinak nejde

> MCP6001 by pouzit siel, nepoznal som ho. Vdaka.

> Vratme sa teda k mojmu povodnemu prispevku: co hovorite na puzdro SMD
> suciastky z termoplastu?
Ja se s tim dosud nesetkal, ale asi je to vyrobne levnejsi. Dnesni
termoplasty jsou docela odolne, jsou z nich treba konektory nebo ty
desticky na spodni strane SMD elytu a preziji pajeni vlnou. Takze
150-200 st.C povolenych pro kremik pro ne nemusi byt likvidacni.
Jak se to projevi na spolehlivosti soucastky zalezi predevsim na
pasivacnich povlacich. Pri pretizeni se termoplastove pouzdro poskodi
drive nez termosetove, takze precteni udaju z vadne soucaskky je pro
pripadneho servisaka mene pravdepodobne. Ale nedelejme si iluze, nikdo
nevyrabi soucastky s ohledem na snadnou servisovatelnost.