ot: aky antivirus?

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Leden 6 22:34:50 CET 2011

Dovolim si oponovat. Ja som si nikdy nedaval emailovu adresu do podpisu.
Nepouzivam ju na nic ine ako na HW-news a aj tak na nu denne chodia desiatky
(tak 50 - 70) spamov. Asi archiv je na toto dostatocny.

                       Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "gatilo"

Spamu, vcetne nabidky na viagru mi chodi docela dost. Mam nekolik
emailovych adres, ale veskery spam chodi pouze na jednu, hadejte na
kterou ?
Ano, zrovna na tu, kterou pouzivam pro konferu. A proc ? Protoze
konfera ma webove zrcadlo ktere muze prohledavat kdejaky robot a od
tama ty adresy vyzobat.
Drive jsem v paticce svych prispevku uvadel emailovou adresu v
normalnim tvaru typu franta_vokurka na seznam.cz a spam dosahoval cca 100
denne. Pred nejakym casem jsem to zmenil na formu jakou pouzivam dnes,
ktera je pro vetsinu robotu nesrozumitelna a pocet spamu postupne
klesa na cca 10 za den.
Tohle je zrovna priklad toho, pred cim antivir nijak nechrani, ale
vhodne jednani uzivatele ano.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz