ot: aky antivirus?

Fr kocifrantisek na seznam.cz
Čtvrtek Leden 6 22:06:19 CET 2011

Souhlasim s "ESET ERAS (centralni sledovani). Viru denne chodi (mailem)
vice nez dost"
Pokud většinou se vir dostane až na lokální PC s WI*** je jedno jaké verze,
stejně se OS dle mých zkušeností nedá koretně používat.
Následuje přeinstalace.
Možná s příchodem nových WI** se neco zmenilo, již pár let nedělám servis.
Myslím si že PC s připojením na internet nikdy nebude televize, pořád u
toho sedí člověk
a musí přemýšlet-což kolikrát není.