ot: aky antivirus?

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Leden 6 21:51:42 CET 2011

Zajimave, ze k nam vetsinou chodi lidi s "rozbitym PC", kteří antivir nemaji. A co myslite kolik sajrajtu tam měli... Antivirak když uz to nechyti hned, tak vas na to za nejakou dobu alespon upozorni (vyjde aktualizovana DB). Vetsinu toho dobry antivirak zachyti. Mame ve sprave vekolik firem kde je 20PC+ a u všech je na serveru nainstalovan ESET ERAS (centralni sledovani). Viru dam denne chodi (mailem) vice nez dost a parkrat za tyden antivir najde i něco na disku (vetsinou nekde v temp). Kdybychom tam antivirak nemeli, tak bychom nedelali nic jineho, nez jenom odvirovalali/reinstalovali PC. Muj nazor, doma si delejte co chcete, ale ve firmách by to mělo byt hlidane, uz jenom z toho hlediska, ze to jde lehce centralizovat a hned se vi na první pohled, který PC je problémový, jak se vir po siti siril atd.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Fr
Sent: Thursday, January 06, 2011 5:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: ot: aky antivirus?

Antivirus nepoužívám, jednou za čas použii on-line scanner od ESETU.
Používám firewall s tím, když mi nějaká aplikace chce zapsat do registru
nebo se připojit na net-zakážu jí přístup.
Myslím si, že vývoj se bude vyvíjet cestou rootkitů. A obranu vidím v
používání
spec. utilit.
F.K.

Dne Thu, 06 Jan 2011 17:01:15 +0100 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
napsal/-a:

> Doporučuji browser QTweb a jít na web přes privoxy, díky které pak
> zobrazí i obsah (provádí úpravy v JS kódu), který by jinak nezobrazil.
> Ale některé - asi ajaxované, stránky stejně neukáže.
>

> ----- Původní zpráva ----- Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>

> Bohuzel to uz neni pravda. Doba kdy stacilo pouzivat Firefox z clovek
> se mohl cit bezpecne je pryc. Firefox uz ma tolik krasnych feature jako
> MSIE a bohuzel je taky tak deravy. Takze staci vlezt na nejakou stranku
> s virem v js a FF ho spusti.

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/