ot: aky antivirus?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 6 21:12:59 CET 2011

na mne uz nod nekolikrat zarval takze urcite neprojde vsechno...

momentalne jsem jeste noda na nove pc (upgrade) nenainstaloval, ale asi
jej tam dam

ono nejde ani tak o data, ale o ten cas - mam doma prakticky trvale
bezicich 5 PC (dva linuxy a 3 wokna) - ty linuxy to nechyti (ale musi se
to projit zda tam ty nakazene soubory nejsou) wokna po posledni
zkusenosti uz budu radeji preinstalovavat (dva dni jsem to odvirovaval -
litalo to po siti z jednoho PC na druhe)
dosahnout stavu pouzitelneho PC po isntalaci je u me tak 14 dnu - prave
to absolvuju

--
S pozdravem
Radek Vicek