ot: aky antivirus?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 6 15:10:44 CET 2011

no to ale neni zadny argument

mam vic nez slusny firewal (Smoothwall s analyzou kde ceho), blbej take
nejsem, presto se mi po nekolika letech stalo, ze jsem chytil bootneta -
sice nemohl nic moc delat kvuli FW, ale zbavit se ho byl dost porod

od te doby mam placenyho NODa

takze na to bych moc nasazel - to neni o chytrosti, ale o stesti...

--
S pozdravem
Radek Vicek