Re: Zenerky - Popular in asian designs

Čtvrtek Leden 6 13:00:44 CET 2011

Kdysi jsem potreboval stabilizovane napeti <5V.
Nabizely se zenerky KZ140 a 141.
Narazil jsem na radu, ze zenerky na tak male napeti nejsou moc kvalitni
a je lepsi misto toho pouzit cervene LED zapojene v propustnem smeru.
Tak jsem to zkusil s LQ100 a fakt.
Ale zkousel jsem i nejake sovetske a take LED jinych barev a ty pro tento
ucel moc vhodne nebyly.