Mereni napeti baterie pomoci AVR

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Leden 6 10:48:14 CET 2011

Dobry den,

takovy procesor sa vola P8X 32A a da sa bezne kupit (teda aspon v
zahranici).
http://en.wikipedia.org/wiki/Parallax_Propeller
http://www.watterott.com/de/Propeller-P8X32A-D40
http://www.watterott.com/de/Propeller-P8X32A-Q44
A jedno jadro mozete pouzit hoci aj na generovanie videosignalu.

Richard Kaliciak