Mereni napeti baterie pomoci AVR

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Leden 6 06:48:44 CET 2011

Nepsal jsem "pseudo" a "opravdovy" bufer, ale metody (zpusob vlaknovani).
"Pseudo" uz zde nekdo pouzil prede mnou. "Opravdovy" je tedy logicky RTOS.

Program "nekousnul": Znamená nejen nezacyklil, ale v "pseudo" vlaknovani
musi (na rozdil od RTOS) programator zajistit, aby cas iterace nepresahl
hodnotu, ktera by ohrozila ostatni vlakna.

Napr. jedno vlakno vysila data do seriovehu bufferu. Nemuze je odeslat v
jedne iteraci, protoze to trva 100 ms a jine vlakno by nestihlo
zpracovat vstupni data. Proto v kazde iteraci odesle 1/2/5... bitu a
vlakno skonci do 100 us.

Zdenek