Re: konektor k nasunutí na dps, dříve běžná záležitost, dnes nemohu najít

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 5 23:34:42 CET 2011

 5.1.2011, 23:29:12

Pokud jsem dobre pochopil na co to chcete, jde o nejakej "pripravek"
do vyroby. V takovem pripade by prece nemelo nijak vadit, pokud
koupite napr. 20 pinovej konektor a nepotrebnych 8 pinu zaslepite
napr. kouskem jineho PCB.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz