RE: konektor k nasunutí na dps, dříve běžná záležitost,dnes nemohu najít

Martin Patka hwmp na semily.net
Středa Leden 5 23:17:56 CET 2011

Zdravim,

uzitecnou sirku tohoto konektoru si ale muzete zmensit zasunutim
"klice" misto nekterych kontaktu - co si tak pamatuji tak vzdalenost
bocnice od prvniho kontaktu byla stejna, jako vzdalenost sousedniho
kontaktu k tomu klici - takze ten klic vam vytvori "falesnou"
bocnici....

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator