konektor k nasunutí na dps, dříve běžná záležitost , dnes nemohu najít

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Středa Leden 5 22:30:44 CET 2011

Potřebuju 1 - 5 podle ceny a kvality.
A potřebuju je do týdne.
Desky ještě nemám, ale předpokládám standard. Desky potřebuju nechat udělat z
toho absolutně nejlevnějšího sajrajtu co budou mít, ještě nevím jaký to bude.
Kontakty z druhé strany mi nevadí, dokonce je možná půjde použít po tom co se
první strana ochodí, ale to už možná přeháním.

Už jsem to ale skreslil na ten 2x10
Ještě je na rozhodnutí asi den.

Jakub Ladman